Do tej pory byliśmy przyzwyczajeni do emisji filmu czy książki jako medium w jednej formie wydania.Teraz regułę łamie znany publicysta Dominik Kaznowski wydając niemalże równocześnie "Nowy Marketing" w wersji papierowej i pdf dostępnej w internecie bezpłatnie.
To bardzo ciekawe posunięcie nie tylko ze względu na treść książki.To,że dostajemy prasę z płytą,książką czy czymś innym w cenie,bo nie lubię w takich przypadkach określenia "za darmo" - za darmo można w dziub dostać,jest już sprawą prawie normalną.
Pomysł na pewno się obroni,bo tak jak wielu będzie zwolenników cyfrowych wydań tak i nie zabraknie miłośników tradycyjnego wydania.Z macaniem i wertowaniem w te i we wte papierowej książki.Pomysł bardzo ciekawy,ale myślę,że i dobrze przemyślany.Korzystajmy,więc z lektury.
Książkę czyta się jednym tchem nawet na ekranie komputera.
OdpowiedzUsuń