WYDAWNICTWA CYFROWE ZAWSZE TAM,GDZIE TY

Wydawnictwa cyfrowe to rzeczywiście współczesna rewolucja.Subiektywny Blog poświęcony informacjom i nowościom publikacji elektronicznych pozwalającym zabieganym wykorzystywać maksymalnie czas bawiąc i ucząc,dają niewidomym i niedowidzącym nieograniczony dostęp do wiedzy oraz ograniczają degradacje naszego niepowtarzalnego środowiska.O tym wszystkim piszę.

kontakt ; wydawnictwacyfrowe@gmail.com





Szukaj na tym blogu

sobota, 17 stycznia 2009

Brande Dorothea - Obudź się i zacznij żyć !


Dorothea Brande - Obudź się i zacznij ż ! - nakładem wydawnictwa Złote Myśli ukazało się pierwsze polskie wydanie światowego bestsellera.Już dwa miliony czytelników na świecie poznało to intrygujące dzieło.


Dorothea Brande pisanie książki zajęło przeszło dwadzieścia lat !Przez te wszystkie lata zdołała napisać kilka innych bestsellerów dla milionów odbiorców, którzy dzięki jej książkom zaczęli odnosić sukcesy i tworzyć dochodowe przedsięwzięcia.


Przez całe życie towarzyszyło jej motto ; " Działajmy tak, jakby porażka nie istniała ".

Sama pisze o swoim życiu ; "Muszę wyznać, że dwa lata temu byłam nieudacznikiem. Oczywiście nikt o tym nie wiedział, poza mną i tymi, którzy znali mnie na tyle dobrze, by zdawać sobie sprawę, że nie robiłam nawet jednej dziesiątej tego, czego można by się było po mnie spodziewać. To co robiłam, było jedynie działaniem zastępczym, zamiast tego, co naprawdę chciałam w zamian robić.
I nieważne jak pomysłowe i doskonałe były teorie, które sama sobie przedstawiałam, by wytłumaczyć własny brak sukcesu, doskonale zdawałam sobie sprawę, że powinnam pracować więcej, lepiej – i w ogóle surowiej obchodzić się z samą sobą. Oczywiście zawsze poszukiwałam sposobu na wyjście z impasu. Jednak kiedy w końcu udawało mi się go odnaleźć, nie byłam w stanie wierzyć we własne szczęście.
Ponieważ rezultaty stosowania się do mojej receptury były tak zdumiewające, gotowa byłam podchodzić do tego dość przesądnie. Wydawały się czarami i nie chciałam zbytnio zagłębiać się w ich przyczyny, by nie zepsuć uroku czy zaklęcia!
Łatwość z jaką wykonywałam wszelkie zadania, które do tej pory były prawie że niemożliwe dla mnie, ukazała mi jak granice, które dotąd uważałam za nie do pokonania, znikały; poczułam jak uwalniam się z kajdan inercji i nieśmiałości, które dotychczas mnie krępowały".


Dostępna w wersji elektronicznej do bezpośredniego pobrania na Twój komputer oraz papierowej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 50zł na start

Archiwum bloga