WYDAWNICTWA CYFROWE ZAWSZE TAM,GDZIE TY

Wydawnictwa cyfrowe to rzeczywiście współczesna rewolucja.Subiektywny Blog poświęcony informacjom i nowościom publikacji elektronicznych pozwalającym zabieganym wykorzystywać maksymalnie czas bawiąc i ucząc,dają niewidomym i niedowidzącym nieograniczony dostęp do wiedzy oraz ograniczają degradacje naszego niepowtarzalnego środowiska.O tym wszystkim piszę.

kontakt ; wydawnictwacyfrowe@gmail.com





Szukaj na tym blogu

wtorek, 20 stycznia 2009

Joe Vitale hipnotyczny marketer


Joe Vitale nazywany często Pierwszym Hipnotycznym Marketerem na świecie jest autorem książki ; ,, Hipnotyczny Marketing ".
Dr Vitale to niezwykła postać.Urodzony w 1953 roku. Ponad 30 lat temu był nędzarzem bez grosza, a swoje życie spędzał na ulicy. Udało mu się w niemal cudowny sposób przezwyciężyc trudności odkrywając wewnętrzne mechanizmy, których znajomość pozwala przekraczać granicę niemożliwości.
Joe Vitale posiada dwa doktoraty jeden z marketingu drugi z metafizyki.Ze względu na swoją sztandarową pracę nazywany również ojcem hipnotycznego marketingu.
Hipnotyczny Marketer mówi o sobie ;
,, Przecież nikt z nas nie wie, ile jeszcze czasu nam zostało.

Zastanawiałem się nad całym moim życiem i zdałem sobie sprawę, że choć kiedyś zmagałem się, głodowałem, a nawet zbankrutowałem, teraz jestem w punkcie, w którym życie jest piękne.
Żyję w przepięknym domu w malowniczych, górzystych, wiejskich terenach w okolicach Austin, w stanie Texas. Jeżdżę luksusowymi samochodami. Mam piękną, inteligentną kobietę, która mnie kocha.

Moje książki są bestsellerami.
I mam wystarczająco wiele pasywnego przychodu ze wszystkiego, czego do tej pory dokonałem, że nie muszę nic już więcej robić.

Życie jest piękne.
Wtedy właśnie zadałem sobie pytanie, które zmieniło moje życie: Co dalej? "
Książka dostępna w wersji elektronicznej pdf 225 stron oraz drukowanej tradycyjnie stron 286.
Zobacz wywiad Joe Vitale dla wydawnictwa Złote Myśli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 50zł na start

Archiwum bloga