WYDAWNICTWA CYFROWE ZAWSZE TAM,GDZIE TY

Wydawnictwa cyfrowe to rzeczywiście współczesna rewolucja.Subiektywny Blog poświęcony informacjom i nowościom publikacji elektronicznych pozwalającym zabieganym wykorzystywać maksymalnie czas bawiąc i ucząc,dają niewidomym i niedowidzącym nieograniczony dostęp do wiedzy oraz ograniczają degradacje naszego niepowtarzalnego środowiska.O tym wszystkim piszę.

kontakt ; wydawnictwacyfrowe@gmail.com





Szukaj na tym blogu

środa, 23 maja 2012

Czy można nie sprzedać 1 000 eBooków w dwa tygodnie?

Emocjonująca końcówka zakładu z Antyweb – czy Virtualo i YetiPay wygrają z Grzegorzem Marczakiem i sprzedadzą 1 000 ebooków?


W czasie Warszawskich Targów Książki znany bloger Grzegorz Marczak z Antyweb.pl założył się z YetiPay i Virtualo, że nie sprzeda tysiąca ebooków poprzez widżet transakcyjny zamieszczony na jego stronie. Kto wygra? Obecnie licznik zbliża się do 800 ebooków, a do końca zostały jeszcze 2 dni.

Tak nietypowej formy promocji rynek ebooków jeszcze nie miał. Znany bloger Grzegorz Marczak, piszący na Antyweb.pl o tematach z zakresu nowych technologii, a ostatnio również coraz częściej o ebookach, założył się z YetiPay – providerem szybkich płatności i Virtualo – największym dystrybutorem ebooków w Polsce, że (jak to Anty- ma w zwyczaju) nie sprzeda tysiąca ebooków przez dwa tygodnie poprzez swoją stronę. Akcja zostanie zaprezentowana jako case study na prestiżowej konferencji Forum IAB przez przedstawicieli YetiPay.


Na stronie internetowej Blogera umieszczony został widżet transakcyjny z opcją błyskawicznej płatności YetiPay z ofertą w postaci codziennie innego ebooka. Początkowo wybraliśmy do akcji bestsellery – mocne tytuły, których cena wyjściowa, siłą rzeczy, mimo rabatów na poziomie 50% przekraczała 14,90. Okazało się jednak, że to niska cena jest głównym czynnikiem wpływającym na decyzję zakupową, a mniejsze znaczenie miała wysokość rabatu, rozpoznawalność autora i tytułu – zdradza Małgorzata Błaszczyk, PR & Marketing Manager firmy Virtualo. Motorem napędowym zakładu są nagrody, które można wygrać w konkursie. Widżet umożliwia podzielenie się informacją na temat dokonanego zakupu na swojej tablicy na Facebooku i wygranie jednego z dwóch iPadów 2. Jeżeli  jednak Grzegorz Marczak wygra zakład, wówczas otrzyma najnowszego iPada 3.

O zakładzie Grzegorz Marczak mówi tak: w Polsce ebooki to nadal zagadnienie, które potrzebuje promocji, edukacji i przede wszystkim lepszych cen. Jest to natomiast z pewnością nieunikniona zmiana, która nie tylko wpływa na obyczaje, ale również na to, jak książki są czytane, jak są sprzedawane i dostarczane czytelnikom. Te trzy elementy z pewnością niedługo doceni każdy fan dobrej literatury. Mam nadzieję, że dzięki naszemu zakładowi trochę więcej ludzi zainteresuje się ebookami, a dzięki świetnym cenom wiele osób skusi się na dobrą książkę i przekona do ebooków.

Akcja została niezwykle pozytywnie przyjęta przez internatów, a na Antyweb.pl trwa zaciekła rywalizacja. Wciąż nie wiadomo, która strona go wygra. Mamy w zanadrzu jeszcze jeden mocny tytuł w bardzo atrakcyjnej cenie – będzie można kupić go w czwartek – informuje przedstawicielka Virtualo. Po zakończeniu akcji przyjdzie czas na analizę oraz wnioski, które mogą okazać się bardzo ciekawe.

Zakład kończy się 25 maja 2012 w piątek. Obie strony czekają w napięciu na rezultat. Po zakończeniu zakładu z Antyweb.pl udostępniony zostanie program afiliacyjny z widżetem transakcyjnym Hot Deal 24 oraz opcją płatności przez YetiPay dla posiadaczy stron internetowych i blogów. Zarejestrować się można już dzisiaj (więcej szczegółów: Virtualo.pl)

Więcej informacji na temat zakładu na stronie: Antyweb.pl  oraz Virtualo.pl

Informacja prasowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga