WYDAWNICTWA CYFROWE ZAWSZE TAM,GDZIE TY

Wydawnictwa cyfrowe to rzeczywiście współczesna rewolucja.Subiektywny Blog poświęcony informacjom i nowościom publikacji elektronicznych pozwalającym zabieganym wykorzystywać maksymalnie czas bawiąc i ucząc,dają niewidomym i niedowidzącym nieograniczony dostęp do wiedzy oraz ograniczają degradacje naszego niepowtarzalnego środowiska.O tym wszystkim piszę.

kontakt ; wydawnictwacyfrowe@gmail.com





Szukaj na tym blogu

wtorek, 27 września 2011

Biblia copywriterów za darmo. Claude Hopkins - Scientific Advertising - Naukowa Reklama 21 legendarnych zasad pisania tekstów reklamowych - darmowy e-Book PDF

Złote Myśli przygotowały niecodzienną akcję promocyjną. Podobne działania zakończone sukcesem przeprowadził niedawno Woblink.

Czytaj też; Chris Anderson - Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen - darmowy eBook

Przez 7 dni (do najbliższego poniedziałku 3.10.2011 r.), można na niej ściągnąć za darmo pełną wersję elektroniczną książki Claude'a Hopkinsa "Scientific Advertising- Naukowa Reklama 21 legendarnych zasad pisania tekstów reklamowych", która jest znana praktycznie na całym świecie i stanowi biblię wielu copywriterów, marketerów i specjalistów od sprzedaży.

Claude Hopkins
Scientific Advertising

UZNAWANA PRZEZ SPECJALISTÓW OD MARKETINGU I REKLAMY ZA KAMIEŃ MILOWY I ABSOLUTNĄ PODSTAWĘ DO SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY.

Wydawnictwa cyfrowe już pobrały. 128 stron dobrej lektury.

Spis treści;

Przedmowa Wydawcy..............................................5
Rozdział 1. Jak ustala się prawa reklamy..........................................................7
Rozdział 2. Dobra praktyka sprzedaży..............................................................15
Rozdział 3. Oferowanie usługi...........................................................................21
Rozdział 4. Reklamy w sprzedaży wysyłkowej..................................................25
Rozdział 5. Nagłówki..........................................................................................33
Rozdział 6. Psychologia......................................................................................39
Rozdział 7. Podawanie konkretów.....................................................................47
Rozdział 8. Opowiadanie pełnej historii............................................................53
Rozdział 9. Sztuka w reklamie..........................................................................59
Rozdział 10. Rzeczy zbyt kosztowne....................................................................65
Rozdział 11. Informacja........................................................................................71
Rozdział 12. Strategia...........................................................................................77
Rozdział 13. Korzystanie z próbek......................................................................83
Rozdział 14. Budowanie kanałów dystrybucji.....................................................91
Rozdział 15  Kampanie testowe............................................................................97
Rozdział 16. Poleganie na pośrednikach...........................................................103
Rozdział 17. Indywidualność...............................................................................107
Rozdział 18. Reklamy negatywne.......................................................................111
Rozdział 19. Pisanie listów.................................................................................113
Rozdział 20. Nazwa, która pomaga...................................................................117
Rozdział 21. Dobry biznes..................................................................................121




CHCESZ ZA DARMO
OTRZYMAĆ LEGENDARNĄ KSIĄŻKĘ
„SCIENTIFIC ADVERTISING”? Zobacz jakie to proste;


Claude Hopkins - Scientific Advertising - Naukowa Reklama 21 legendarnych zasad pisania tekstów reklamowych

We wtorek 4 października, gdy zakończy się akcja,
będzie miała miejsce premiera DRUGIEJ książki
Claude'a Hopkinsa.

Claude Hopkins




Książka ta nie jest napisana jako historia mojej osoby, lecz jako historia biznesu. Głównym celem przedstawienia każdego z epizodów mojego życia jest przekazanie pomocnych sugestii osobom, które zechcą pójść w moje ślady.
Pewnej nocy w Los Angeles opowiedziałem tę historię Benowi Hamptonowi; pisarzowi, wydawcy, człowiekowi od reklamy. Słuchał godzinami, nie przerywając mi, ponieważ dostrzegł w mojej historii ogromną wartość dla ludzi początkujących w tym biznesie. I nie spoczął, dopóki nie wymógł na mnie obietnicy przygotowania tej historii do druku.
Miał rację. Każdy, kto poprzez życie spędzone na nadmiernym stosowaniu czegoś dowie się na ten temat więcej, niż wiedzą inni, winien jest zdać im z tego sprawę.
Jedyną zasługą, jaką sobie przypisuję, jest to, że prawdopodobnie pracowałem na tym polu dwa razy dłużej niż ktokolwiek inny. Przez wiele lat żyłem w wirze reklam. Oczywiście z moich doświadczeń nauczyłem się więcej niż ci, którzy mieli mniejsze szanse. Teraz chciałbym, żeby w miarę możliwości moje doświadczenia pomogły innym uniknąć tej samej trudnej wspinaczki. Zapisuję tu swoje odkrycia jedynie po to, aby pomóc innym wspiąć się wysoko na te szczyty, które sam osiągnąłem. Nie ma tu dla mnie żadnego zysku oprócz satysfakcji, że mogę komuś pomóc. Gdyby w czasach, kiedy zaczynałem, ktoś opublikował podobne sprawozdanie, błogosławiłbym go za to. Wtedy mając to, wraz z wysiłkami, które tu opisuję, mógłbym osiągnąć takie szczyty w reklamie, jakich nikt z nas teraz nie zna.

— autor

PONIŻEJ ZNAJDUJE SIĘ LINK DO POBRANIA
„SCIENTIFIC ADVERTISING”. ŻYCZYMY UDANEJ I MIŁEJ LEKTURY.


Claude Hopkins - Scientific Advertising - Naukowa Reklama 21 legendarnych zasad pisania tekstów reklamowych

Po przeczytaniu napisz w komentarzu na stronie swoją opinię o tej książce i wygraj wersję drukowaną:
(wybrane 5 najbardziej konkretnych i ciekawych opisów zostaną nagrodzone drukowaną wersją książki)

KOD RABATOWY 25% zniżki na wszyskie produkty i jest aktywny do końca września to; ZLOTYWRZESIEN

Źródło; Złote Myśli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga