WYDAWNICTWA CYFROWE ZAWSZE TAM,GDZIE TY

Wydawnictwa cyfrowe to rzeczywiście współczesna rewolucja.Subiektywny Blog poświęcony informacjom i nowościom publikacji elektronicznych pozwalającym zabieganym wykorzystywać maksymalnie czas bawiąc i ucząc,dają niewidomym i niedowidzącym nieograniczony dostęp do wiedzy oraz ograniczają degradacje naszego niepowtarzalnego środowiska.O tym wszystkim piszę.

kontakt ; wydawnictwacyfrowe@gmail.com





Szukaj na tym blogu

piątek, 10 sierpnia 2012

Magia cyfrowych publikacji na tablety w Polsce

Warszawa, 09.08.2012

Publikacje na tablety – jest już polski dystrybutor wiodącej platformy
Ekrany dotykowe tabletów tworzą nowe możliwości biznesowe dla wydawców, korporacji, reklamodawców, sprzedawców i praktycznie każdego, kto chciałby dotrzeć do milionów użytkowników nowych urządzeń cyfrowych. 
Yellow Hat (GPW NC: YEL) chce już teraz być tam, gdzie wkrótce dotrze fala nowych użytkowników tabletów. Spółka właśnie podpisała umowę z firmą Mag+ A.B. z siedzibą w Sztokholmie (www.magplus.com), na mocy której została wyłącznym resellerem platformy Mag+ w Polsce, służącej do tworzenia cyfrowych publikacji na tablety.
Już na początku 2010 roku, w trakcie prezentacji pierwszego iPada, Steve Jobs zademonstrował magazyn Popular Science przygotowany na Mag+, podkreślając, że jest to wyróżniający się przykład tego, jak w przyszłości wyglądać będą cyfrowe publikacje.
Platforma Mag+ jest – obok Adobe Digital Publishing Suite – jednym z wiodących rozwiązań na świecie, umożliwiających tworzenie w pełni interaktywnych publikacji, w tym czasopism, gazet cyfrowych, książek, raportów czy katalogów. Publikacje stworzone z jej wykorzystaniem mogą być dystrybuowane w ekosystemach iTunes App Store oraz Google Play, a także Amazon AppStore, na urządzeniach typu tablet i smartfon.
Ze względu na różnorodne pakiety licencyjne Mag+ jest rozwiązaniem dedykowanym zarówno dla dużych wydawców prasowych, posiadających w swym portfolio dużą liczbę tytułów, jak i dla niewielkich wydawnictw. Również jednorazowe publikacje, takie jak książki czy katalogi, mogą być tworzone, licencjonowane i dystrybuowane na bazie platformy Mag+.
Mag+, to platforma o bardzo atrakcyjnym modelu cenowym. Korzystanie z narzędzi do tworzenia i testowania zawartości jest całkowicie bezpłatne, a opłaty uiszczane są dopiero w momencie publikacji czasopisma w AppStore, w dodatku są one pobierane tylko w miesiącu publikacji. Co więcej, w ramach danego miesiąca można publikować dowolną liczbę razy, co jest atrakcyjne np. dla wydawców dzienników i tygodników. Inną istotną cechą, odróżniającą platformę od  konkurencji takiej jak Adobe Digital Publishing Suite, jest fakt, że Mag+ nie wymaga żadnych opłat z tytułu pobrań publikacji przez konsumentów.
Sama aplikacja do tworzenia publikacji jest bardzo intuicyjna w obsłudze, nie wymaga znajomości programowania i działa w środowisku Adobe InDesign, które jest standardowym rozwiązaniem typu DTP, doskonale znanym grafikom.
Do tytułów, które korzystają z platformy Mag+ należą m.in.: The Next Web (wersja na  iPad), Popular Science, MacWorld Magazine, katalogi IKEA, The Unlimited Magazine, Bloomberg Markets+, MAD Magazine, Sportslife, NATO Review, Marie Clarie Maison, Kick-off, PEGASUS Magazine, Cloud Magazine, Orange Magazine, Maxim czy British Journal of Photography oraz ponad 350 innych publikacji.
Dzięki zawarciu umowy Yellow Hat planuje rozwój w segmencie usług cyfrowych publikacji. Z końcem maja spółka Yellow Hat informowała o otwarciu działu Digital Publishing, który zajmuje się tworzeniem i wydawaniem dedykowanych publikacji na tablety. Nawiązanie współpracy z Mag+ jest kolejnym krokiem w obszarze konsekwentnej rozbudowy działu i poszerzania kompetencji wydawniczych w środowisku tabletów.
Więcej informacji oraz wideo-prezentację zasad działania i możliwości Mag+ znajdą Państwo na stronie:  http://www.yellowhat.pl/tablet-publishing/.
Informacja prasowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga