Kody na ebooki również na Święta. Wartościowy produkt dla Klientów indywidualnych oraz firm i wydawnictw
Firma Virtualo – dystrybutor treści cyfrowych wdrożyła nowe rozwiązanie technologiczne umożliwiające szerokie zastosowanie kodów na ebooki w działaniach sprzedażowych i promocyjnych, z którego korzysta już: Empik Salony, empik.com, Samsung, wydawnictwo Egmont oraz Nasza Księgarnia. Skorzystają również Klienci indywidualni otrzymując przy zakupie bundli darmowe kody na książki elektroniczne oraz szerszy dostęp do atrakcyjnej oferty ebooków.
Kody na ebooki dla Klientów indywidualnych – dodatkowy bonus i możliwość nabycia ciekawego tytułu wydawniczego
Pierwsze kody na ebooki zostały wprowadzone przez Virtualo w maju 2012, a w czerwcu na rynku pojawiły się tzw. bundle czyli pakiety książki papierowej i ebooka oferowane w salonach Empik. Klient sieci do książki tradycyjnej otrzymywał ebooka tego samego tytułu lub inny z serii.
„To dodatkowy bonus, który nie jest zwykłym rabatem czy promocją” - mówi Danuta Górnicka z wydawnictwa Świat Książki. „Klienci przyzwyczajeni do tradycyjnej formy książki, mają możliwość zapoznania się z nowym sposobem lektury” – dodaje przedstawicielka wydawnictwa. W projekcie wzięły udział wydawnictwa: Świat Książki, Wydawnictwo Literackie, Zysk i Ska, Nasza Księgarnia, Wielka Litera i Buchmann. W formie pakietów jak dotąd było dostępnych kilkanaście topowych tytułów, systematycznie w ofercie pojawiają się kolejne pozycje bundli.
Pod koniec października w salonach Empik pojawiły się również kody na ebooki, które Klient może kupić bezpośrednio w sklepie wybierając odpowiedni starter. W kasie otrzyma wówczas kod i instrukcję, jak i gdzie pobrać wybraną książkę elektroniczną. Procedura jest bardzo prosta i odbywa się na stronie:https://virtualo.pl/?go=code& form=login , na której dostawca technologii obsługującej projekt czyli firma Virtualo udostępnia interfejs do zrealizowania kodu. Kody można znaleźć we wszystkich salonach sieci Empik, ściana ze starterami ulokowana jest w pobliżu kas lub strefy e-czytników. E-książka do pobrania to również dobry pomysł na świąteczny prezent, który można podarować bliskiej osobie.
Kody na ebooki dla firm i wydawnictw – wygodne i wartościowe nagrody nie tylko w konkursach
Kody na ebooki to efektywna forma wsparcia działań sprzedażowych i promocyjnych jak również benefit w programie lojalnościowych dla Klientów i pracowników. Z takiego rozwiązania zaczęły korzystać już pierwsze wydawnictwa i firmy. Na tegorocznych, listopadowych Targach Książki w Krakowie na nowatorski projekt zdecydowało się wydawnictwo Nasza Księgarnia, które jako gratisy wręczało swoje ebooki w formie kodów.
Również podczas niestandardowego eventu Ebook Fun Zone, którego współorganizatorem była firma Virtualo kody sprawdziły się idealnie jako nagrody w konkursach i gratisy. Otrzymało je ponad kilkaset osób, które podczas Targów Książki odwiedziły specjalną strefę dedykowaną fanom audio i ebooków.
Rozwiązanie technologiczne kodów na książki elektroniczne wdrożone przez Virtualo zostanie również wykorzystane w konkursie promującym ebooka " Saga księżycowa. Cinder”. Organizatorem akcji jest wydawnictwo Egmont i firma Samsung we współpracy z marką odzieżową Bershka. Oficjalnym partnerem konkursu został serwis Virtualo.pl
W tym rozwiązaniu kody będą odgrywać rolę gratisów - pierwszych 500 posiadaczy dowolnego tabletu marki Samsung otrzyma ebooka w prezencie. Akcja promująca ebooka „Saga Księżycowa. Cinder” będzie komunikowana z wykorzystaniem outdooru, reklam prasowych, działań social media oraz konkursu, gdzie do wygrania są tablety Galaxy Tab 2 7.0 i podróż do Chin.
Kody na ebooki oferowane przez firmę Virtualo mają szerokie zastosowanie w działaniach sprzedażowych i promocyjnych dla firm. Rozwiązane można również dostosować do dedykowanych potrzeb biznesowych danego Klienta. Kod na wybranego ebooka, multikod na kilka ebooków lub voucher na określoną liczbę punktów do wykorzystania w ramach księgarni to doskonały prezent gwiazdkowy dla Klientów i pracowników.
Informacja prasowa
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz