Virtualo przekazuje kody na ebooki w konkursie wydawnictwa Egmont, firmy Samsung i marki Bershka
14.11.2012, wydarzenia
Kolejna usługa firmy Virtualo, dystrybutora treści cyfrowych – kody na ebooki, została efektywnie wykorzystana w realizacji działań promocyjnych. Firma Virtualo została partnerem konkursu organizowanego m.in. dla posiadaczy tabletów marki Samsung.
Konkurs organizowany przez wydawnictwo Egmont i firmę Samsung we współpracy z marką odzieżową Bershka polega na zaprojektowaniu stylizacji jednej z postaci książki „Saga księżycowa. Cinder”, autorstwa Marissy Meyer. Każdy uczestnik biorący udział w zabawie musi przesłać dwa zdjęcia - „przed” i „po” stylizacji wraz z własnym komentarzem do zdjęć i oryginalną, własną opinią na temat książki.
Konkurs organizowany jest w internetowym serwisie społecznościowym Facebook na Fanstronie Książkosfera pod adresem https://apps.facebook.com/SagaKsiezycowaCinder. Do wygrania są m.in tablety Galaxy Tab 2 7.0 i podróż do Chin!
Za pomocą rozwiązania technologicznego Virtualo firma Samsung podaruje prezenty w postaci 500 ebooków „Saga Księżycowa. Cinder” posiadaczom tabletów Samsunga. Kody na książki elektroniczne udostępnione przez Virtualo będą odgrywać rolę gratisów.
Rozwiązanie kodów na ebooki firmy Virtualo wykorzystane w konkursie Samsunga i wydawnictwa Egmont to jedna z efektywnych form działań promocyjnych, które można zastosować w wielu innych projektach.
Komunikat prasowy
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz