W Shanghaju prezes Lenovo Yang Yuanqing zapowiedział jeszcze w tym tygodniu początek sprzedaży tabletu LePad w Chinach. Rzecznik koncernu Jay Chen poinformował o planach sprzedaży poza chińskim rynkiem jeszcze w czerwcu 2011r.
Lenovo powołało specjalną grupę Mobile Internet Digital Home Business Group, aby skutecznie konkurować z iPad'em.
Lenovo LePad wypowiada wojnę Apple w Chinach.
Mało oryginalna nazwa nie przeszkadza wierzyć przedstawicielom koncernu w doskonałość swojego produktu. Chiński rynek jest niezwykle obiecujący i zapewne wielkim wstydem byłoby go oddać we władanie Apple mając swojego producenta.
Lenovo LePad wypowiada wojnę Apple w Chinach.
Mało oryginalna nazwa nie przeszkadza wierzyć przedstawicielom koncernu w doskonałość swojego produktu. Chiński rynek jest niezwykle obiecujący i zapewne wielkim wstydem byłoby go oddać we władanie Apple mając swojego producenta.
Konkurencja jest niesłychanie silna i łakoma. Na "chiński tort" mają ochotę tacy potentaci jak; Samsung, Dell, BlackBerry. Jest o co walczyć analitycy firmy Gartner szacują sprzedaż tabletów w 2011r. na 54,8 mln sztuk.
W Chinach tablet Lenovo LePad 16 GB wyposażony w WiFi trzeba będzie zapłacić 533 $ czyli 3499 juanów. Cena w złotówkach przy dzisiejszym kursie to około 1500 zł.
LePad po raz pierwszy zaprezentowano na Targach CES w Las Vegas.
Tablet wyposażony jest w 10,1 calowy ( 26 cm ) dotykowy kolorowy ekran, system Android, procesor Snapdragon ( Qualcomm ) .
Warto przypomnieć, że Lenovo kupiło firmy IBM PC w 2004r. W ubiegłym roku miało 27% udział na rynku krajowy i 8% w rynku globalnym co dawało czwartą pozycję na świecie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz