WYDAWNICTWA CYFROWE ZAWSZE TAM,GDZIE TY

Wydawnictwa cyfrowe to rzeczywiście współczesna rewolucja.Subiektywny Blog poświęcony informacjom i nowościom publikacji elektronicznych pozwalającym zabieganym wykorzystywać maksymalnie czas bawiąc i ucząc,dają niewidomym i niedowidzącym nieograniczony dostęp do wiedzy oraz ograniczają degradacje naszego niepowtarzalnego środowiska.O tym wszystkim piszę.

kontakt ; wydawnictwacyfrowe@gmail.com





Szukaj na tym blogu

czwartek, 17 marca 2011

Amazon.com najlepsza cena za sukces marki

Co ujawnił ranking Value-D? Czemu zawdzięcza sukces światowy lider e-biznesu Amazon.com?

Millward Brown zespół Optimor sporządził raport  Value-D balansing Desire and Price for brand success pokazujący relacje ceny do marki - ranking Value-D. Ranking opiera się na badaniu interakcji konsumentów z ponad 7000 marek na świecie.



Okazuje się, że średnio tylko 7% konsumentów podejmuje decyzje zakupową na podstawie ceny. Natomiast 81% uznaje markę produktu za istotny czynnik mający wpływ na nasze zakupy. Wydaje się to zaskakujące, ale jest to średnia światowa i ze statystyką trudno dyskutować.

W rankingu Millward Brown Amazon.com osiągnął najwyższą pozycję. Oznacza to, że e-księgarnia ma najlepszą relację ceny do marki i jakości, którą klienci są zdolni zaakceptować. Niewątpliwie jest to główny czynnik  sukcesu Amazon.

Great Value – marka oferująca znakomitą relację ceny do jakości
Justified Premium – marka, w przypadku której wyższa cena jest uzasadniona
Źródło: Millward Brown


Ciekawe jak wypadłyby nasze rodzime firmy? Czy dla Ciebie też ważniejsza jest marka od ceny?

Źródło; www.marketing-news.pl . www.millwardbrown.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga