WYDAWNICTWA CYFROWE ZAWSZE TAM,GDZIE TY

Wydawnictwa cyfrowe to rzeczywiście współczesna rewolucja.Subiektywny Blog poświęcony informacjom i nowościom publikacji elektronicznych pozwalającym zabieganym wykorzystywać maksymalnie czas bawiąc i ucząc,dają niewidomym i niedowidzącym nieograniczony dostęp do wiedzy oraz ograniczają degradacje naszego niepowtarzalnego środowiska.O tym wszystkim piszę.

kontakt ; wydawnictwacyfrowe@gmail.com





Szukaj na tym blogu

wtorek, 1 marca 2011

Tydzień e-książki w e-czytnik.pl i mediatown.pl czyli e-czytamy

Dołącz do grona e-czytających


Znana, wielokrotnie nagradzana kanadyjska pisarka, autorka licznych powie-
ści i książek dla dzieci, Rita Toews w 2004 roku zapoczątkowała coroczne obchody Tygodnia E-książki (Read an E-Book Week).

Ideą przedsięwzięcia jest popularyzowanie książki elektronicznej, która
wprawdzie nie oferuje czytelnikowi zapachu druku i szelestu przewracanych
stron, ale w zamian daje bezpośredni dostęp do nieograniczonej ilości publikacji. Intencją projektu nie jest zachęcanie do porzucenia tradycyjnej formy
czytania ani udowadnianie wyższości jednej formy czytelnictwa nad drugą,
lecz niezobowiązująca promocja e-książki służąca poznaniu wszystkich jej zalet.

Tegoroczna edycja Tygodnia odbędzie się w dniach 6-12 marca.

W zeszłorocznej uczestniczyli miłośnicy e-książki ze 136 krajów, w tym również z Polski.

Do akcji może przyłączyć się każdy – autorzy, wydawcy, dystrybutorzy ksią-
żek, blogerzy i czytelnicy z całego świata – i każdy na swój sposób może promować e-czytelnictwo.

W tegorocznej edycji Tygodnia E-Książki weźmie udział także firma e-Media
prowadząca dwa portale internetowe: www.e-czytnik.pl i www.mediatown.pl
oferujące szeroki wybór zarówno książek w wersji elektronicznej, jak i urzą-
dzeń służących do ich czytania – e-czytników.

Dla użytkowników obu należących do niej portali, firma e-Media przygotowa-
ła szereg promocji, które będą obowiązywały podczas trwania Tygodnia E-Książki.

Każdy nowo zarejestrowany użytkownik otrzyma bezpłatny egzemplarz poradnika pt. E-czytanie – to proste poświęconego szeroko rozumianemu e-czytelnictwu, który zawiera podstawowe wskazówki dla chcących rozpocząć swoją przygodę z e-książką. Poza okresem promocji jest to publikacja dostępna
odpłatnie.

Przewidziane są także rabaty i promocje cenowe na książki i e-czytniki:

• każdy nowo zarejestrowany użytkownik portalu mediatown.pl lub eczytnik.pl otrzyma ponadto 20%  kupon rabatowy na jednorazowy zakup e-booków w księgarni MediaTown ważny do końca 2011 roku;
• użytkownicy, którzy kupią jedną lub więcej książek, otrzymają 50% lub
inny kupon rabatowy na jednorazowy zakup e-booków w księgarni MediaTown ważny do końca 2011 roku;• użytkownicy, którzy kupią e-czytnik, otrzymają darmowy egzemplarz
jednej z publikacji Wydawnictwa MediaTown, które poza okresem promocyjnym posiadają ceny regularne;
• użytkownicy, którzy przyślą zdjęcia promujące e-książkę, e-czytnik, eczytanie, otrzymają 20% kupon rabatowy na jednorazowy zakup e-booków w księgarni MediaTown ważny do końca 2011 roku. Zdjęcia zostaną opublikowane w galerii na stronie głównej portalu. 

Każdy, kto podczas trwania Tygodnia E-Książki skorzysta z oferty firmy e-Media będzie uczestniczył w wielkim ogólnoświatowym przedsięwzięciu mającym
na celu szeroko rozumianą promocję e-książki. Dodatkowo także otrzyma bezpłatny egzemplarz poradnika pt. E-czytanie – to proste poświęconego szeroko
rozumianemu e-czytelnictwu, który zawiera podstawowe wskazówki dla chcą-
cych rozpocząć swoją przygodę z e-książką. Poza okresem promocji jest to publikacja dostępna odpłatnie.

Rabaty nie sumują się.

Informacja prasowa

1 komentarz:

  1. Tydzień e-książki to bardzo ciekawa inicjatywa. Uważam, że zdecydowana większość działających na rynku firm powinna wziąć udział w obchodach i zaznaczyć przy tym swoją obecność.

    W końcu cyfrowa literatura wydaje się być naszą bardzo bliską przyszłością (może już teraźniejszością?) i należałoby dotrzeć do osób nieświadomych lub nieprzekonanych do tej formy publikacji. Może dynamiczny rozwój segmentu e-czytelników przyczyniłby się do powstania większej ilości czytelni online, na wzór świetnego pod kątem literatury naukowej ibuk.pl. W końcu dla nas - czytelników większa konkurencja na rynku oznacza jedynie same korzyści ;)

    Z drugiej strony mamy całkiem sporo serwisów sprzedających e-booki a ich ceny wciąż pozostają zbliżone do wersji drukowanych. Jakieś takie oligopolistyczne zagrania...

    Tak czy inaczej obchody tygodnia e-książki to z całą pewnością krok w dobrą stronę :)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga