e-Czytelnicy będą korzystać ze sponsorowanych wygaszaczy, czytać 20% więcej eBooków i mieć dostęp do dwukrotnie większej oferty promocyjnej.
e-Czytnik Kindle 3G z darmowym internetem w ponad 100 krajach, gdziekolwiek jesteś, bez potrzeby "polowania" na Wi-Fi.
Czytaj też;
e-Czytnik Amazon Kindle 3 + 3G w Polsce - darmowy internet i eBooki
Czego oczekuje sponsor AT & T? Czy jest organizacja charytatywną? Oczywiście nie. Jako spółka akcyjna jest ukierunkowany na zysk i zakładamy, że umie liczyć pieniądze. Użytkownicy e-Czytników doskonale wiedzą, że zakup urządzenia nie jest tylko moda. e-Czytnik służy do czytania eBooków i każdy korzysta z niego intensywniej niż zwykły odbiorca książki papierowej. Czyta więcej więc ma częsty kontakt ze sponsorem, który w ten sposób ma zapewnioną tanią i skuteczną reklamę przekładającą się na wyniki sprzedaży i budowanie wizerunku.
Można? Można, ale czy trzeba być amerykańska firma, żeby to stosować? Chyba nie. Wystarczy tylko odrobina wyobraźni i chłodna kalkulacja. Same podwyżki nie uzdrowią rynku wydawniczego bardziej liczy się odwaga poniesienia ryzyka i pomysłowość. e-Czytelnik nie czyta po to, żeby ciągle być głupim i swój rozum ma.
Zobacz też;
Jak czytać i ściągnąć polskie eBooki na e-Czytnik Kindle™
Jesień zapowiada się gorąco. W tym czasie możemy się spodziewać tabletu Amazon. Czy w świetle spadającej sprzedaży tabletów i ten projekt powiedzie się Amazon? Zobaczymy.
Zobaczymy też czy ziści się darmowy e-Czytnik Amazon.
Czytaj;
Darmowy e-Czytnik Kindle już na jesień 2011r. ?
Jakże trudno uczyć się z gotowych wzorców. Jakże trudno...
Źródło; Amazon.com , mashable.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz